9 september 2011

Måste sluta ..

Sluta tänka och lev livet!
Glömt att ta min medicin idag, och det känns verkligen! Tänker mer o mer när jag inte har tagit den.. Trodde jag blev bättre, men efter att jag glömde den imorse så mår jag nog bara sämre.. Saknar en..

Drömde om mamma.. Eller jag har gjort det i flera dagar och vet inte riktigt. Vad det skall betyda.. saknar henne otroligt mycket.. Hur hade världen sett ut om hon fortfarande levde? Hur hade mitt liv sett ut? Hade jag vart kvar här? Hade jag vart överallt o fortfarande haft samma problem med allt? Ärligt talat så tror jag faktiskt inte det, jag hade nog vart kvar i Göteborg och mått bra? Eller? Jag hade nog iaf inte flytt.. Hade nog inte haft samma problem, för mamma hade sagt allt de där som man behöver höra sagt allt :( varför i hela världen skulle hon försvinna? Varför kunde de inte vart jag? Varför kunde jag inte ha gått till läkaren innan och sett ärren i huvudet som hade gjort att mamma fortfarande va här? Då kanske dom hade sett att mamma hade ett kärl fel och opererat det.. Då hade hon fortfarande vart kvar här?!

Drömde för en vecka sedan att jag berätta för några att jag nog hellre velat att mamma hade blivit mördad, låter jätte hemsk men då hade jag haft någon att skylla på, önskat att denna människas liv skulle förstöras och lida lika mycket som jag gör! Vem tänker äns så? Det är bara jag! Allt är mitt fel, mitt fel att världen är så jävla fel! Att alla mår så jävla mycket bättre utan mig, jag bara förstör andras liv .. O vem fan e Gud som skall vara så snäll, han kan dra åt pipan!! Jag är arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar