25 november 2009

tiden bokad!!


yes, nu vart tiden bokad för tatooooooo... det blir så mycket som den 29 jan 2010 kl 15.00 i kungälv!! tihi...

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, eller egentligen har jag ju det, det började med att jag gick upp kl 9, tog mig till värds för att äta frukost tillsammans med Mats,Anna och Dennis, sedan tog jag mig till Dantes tillsammans med Dennis o fixade en del med borden och lite av det som vi lämnade förra året, med besticken bla. men men, det gick det med! jobbade till ungefär halv 3, sedan gick Emelie,Dennis A,Johan och jag till sporthallen för att köra lite pingis, vart lite jobbigt faktiskt måste jag medge... men sedan bar det till ICA där jag träffa Jonas och Elin =) Sedan satt vi hemma o tog ngra öl o såg på två filmer :)

Nu skall jag faktiskt sova typ, för mina ögon demonstrerar så nu bär det till sängen, Upp imon kl 8 för att åka i backen, ta mig baklänges!!
haha

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar