17 oktober 2009

x&y

Igår var jag och våldgästade Lenas lgh i borås, även Jessicas med! Så igår hämtade Jessica mig vid tåget och fick även lite mat av hennes mamma, as gott!! tråkigt som det va så vare sjuukt starkt, ni som känner mig vet ju att jag är känslig för stark mat, inte så att jag mår dåligt, utan de är mer att jag behöver 100 liter vatten :) sedan duschade vi nere i deras källare o snackade.. sedan vare dax för att dricka öl och röka vattenpipa. Jobbigt bara när Jessica satte på sin party list.. eftersom hon hade just dessa låtarna som jag inte kan höra på.. Use somebody och sex on fire.. men det gick väl över när vi va nere på X&Y, så blev jag redigt full som vanligt, och "kände" tydligen någon enl Lena imorse eftersom jag sa att vi va vänner..haha kommer inte ihåg vem det va dock! men det lät bra..

Idag har jag träffat Tessan och ätit nästan en maffioso :) as gott.. mums.. sedan bar de av till Karsten där vi såg idol och drack lite vin, bra på bakfyllan har jag hört..
Om en vecka nästan kommer han hem, efter 1,5 år på rhodos.. så flyttar han äntligen hem!! jag pratar såklart om Oskar.. inte träffat han på ett år snart. på min födelsedag senast.. hmm..

Idag har jag äntligen bestämt mig.. efter Idre så kommer jag troligen flytta igen, och denna gången är det till en stad som verkligen inte ligger mig varmt om hjärtat utan rättare sagt kallt om hjärtat, det är en stad som jag aldrig skulle flytta till... men sen får man kolla på vilka som bor där.. hihi.. ladidi.. Nu är det endast en månad kvar till jag åker till Idre, men skall ju även till Norge och åka.. nu är det äntligen BESTÄMT!! Party all night love my friends.. Men skall till sthlm nästa söndag och hälsa på alla kära.. och dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar