29 oktober 2009

Inatt drömde jag om mamma.. drömde om henne i måndags med!! Jag saknar henne så, känner inte igen pappa efter allt.. han har blivit så konstig, eller så är det jag som bara tycker det.. Jag är riktigt trött på allt här hemma nu, jag bara längtar tills jag åker härifrån.. SNART! 3 veckor kvar. men jag vill ändå att Mamma skall komma tillbaka, för hon hade gjort så allt vart bra, hon har alltid gjort det!! Nu har hon vart borta allt för länge, trött på att sakna dig!! Jag vill att du kommer tillbax till oss.. Som Marie berättade för mig idag, att hon hade sett dig i syne, det säger ju allt'! KOM HEM!

Har kommit fram till vad min nya tatuering skall vara. antingen en tomte eftersom mamma älskade de, eller så blir det fotsteg på foten som skall bevisa att man skall ta steg för steg :) va tycker ni om det??
Nu skall jag göra en film eller ngt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar