25 september 2009

hejhej!
Idag mår ja mindre bra, men förhoppningsvis kommer det bli bra! Skall in till stan om 3 timmar och träffa Patrik ifrån mitt jobb, som ja även tog min barkurs med! Kommer bli roligt. skall även äta middag på Jensens och ta en öl innan jobbet, lite förtjänar man när man jobbar så länge!!
Imorgon skall jag även åka o simma tillsammans med min syster Jennie och Ingemar, kommer bli roligt! måste få igång träningen här va! dock har jag på något sätt gått ner 2 kg! Jag vet vart jag vil bo när jag blir större.. eller jaa.. mer vuxen.. jag tror jag helt seriöst kommer påsätta mig på en ö!! mysigt och traditionellt. åka båt varje dag. Ja, en ö skall jag bosätta mig på! iaf nära havet. sitter nämligen och kollar på en film om gamla göteborg..herregud va saker och ting har förändrats. I frölunda fanns de åkrar som sträckte sig långt. men nu är borta nu! ne nu skall jag sminka mig och göra mig fin för stan o sedan jobbet! skall köpa en tröja att ha på mig, eller jag och patrik skall det iaf!! hihi... har inte bestämt mig om jag skall till Oslo,Sthlm eller Malmö nästa vecka.. jag vill göra ngt!!! hmm..

Men vill helst till dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar