17 augusti 2011

lär känna mig

SENASTE:

Dryck: coca cola
Telefonsamtalet: lena
SMS: eric
Sång du lyssnade på: Journey - Faithfully
Gången du grät: imorse

HAR DU NÅGONSIN:
Varit tillsammans med någon två gånger: Nej
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Mamma
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: tro de eller ej men jag! På jobbet!

KÄRLEK JUST NU:
Är du kär i någon?: Otroligt
Är du intresserad av någon? Ja det är man väl när man är kär?
Kan du inte sluta tänka på den personen? 24/7 i huvudet

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Massa
Fått ditt hjärta krossat: både ja och nej.. kanske?
Skrattat så att du har börjat gråta: klart :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja! verkligen
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla då jag använde mig av de
Hur många barn vill du ha: 2 ..

Har du några husdjur: två katter och en hund
Vill du ändra ditt namn: ja

Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt middag hos mina svärföräldrar och spela bowling
Vilken tid vaknade du idag: runt 9
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på vänner
Någonting som du längtar till: Lördag, att få komma hem
Senaste gången du träffade din pappa: för 20 min sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en sak? de finns nog mer än en sak jag hade velat ändra på..
Vad lyssnar du på just nu: inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja? men va hör denna frågan till här?
Vad gör dig irriterad just nu: att min älskling inte ringer :(
Vad är ditt namn: Emma marie axstål
Singel/upptagen: upptagen
Stjärntecken: skorpion
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: hagenskolan & Nya Påvelundsskolan
Gymnasie: Ester Mosessons gymnasium, Internationella
Högskola: Malmö Högskola
Hårfärg: mörkbrunt

Långt eller kort: lagom
Längd: 163 cm
Piercings: öronen och i naveln
Tatueringar: Yes, två st. två svalor på ena sedan av revbenen och min mammas handteckning på sidan av ryggen
Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:
Operation: 7 Nov 2007
Piercing: öronen? annars naveln som jag tog i jan 2008 i galway irland
Tatuering: mammas handteckning sommaren 2008
Bästa vän: Eric..
Sporten du spelade: Tennis
Husdjur: Lisa, labrador och skäffer
Vaccination du minns: i trean på mellanstadiet
Konsert: ingen anning
Förälskelse: den kommer jag inte ihåg.. dagis?

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du:coca cola
Är du på väg att: spotify
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: att eric skall ringa

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?:

Läppar eller ögon:ögonen

Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: längre!

Romantisk eller spontan: båda?
Snygg mage eller snygga armar: Magen
tatueringar eller piercingar: tatueringar

Känslig eller inte: Känslig? lagom e bäst
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: ingen av dom

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: nej använder inget av det
Krossat någons hjärta: ja och de ångrar jag!!!!
Har du blivit arresterad: nej, men väldigt nära!
Gillat din killkompis (mer än som vän): absolut det har vi nog alla gjort ngn gång

TROR DU PÅ:
Dig själv: nej.
Mirakel: jag hoppas!!
Kärlek vid första ögonkastet: nej
Himlen: ja
Tomten: nej
Änglar: absolut! min mamma är en av dom!

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: både jag och nej

Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj & Eric
Vad vet inte så många om dig?: jag mår ofta dåligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar