4 mars 2010

40 timmar gjorda på 4 dar! de är bra Emma! just kommit hem ifrån jobbet o skulle ringa o ändra mitt abonnemang. tro fan inte dom har stängt då! måste ringa imon..har lixom inte ringt för något denna månaden så varför stå o betala så mkt ? icke kul! så nu skall jag väl gå ner till inget alls.. slippa vara bunden? fast ändå ha abonnemang.. eller ngt.. haha..

Alltså jag måste ju berätta att denna veckan e d ju fan kaos.. sthlmarna är här och dom tror verkligen att allt skall ge på deras villkor! jag säger bara.. fy fan...
jag blir så sjukt irriterad på dom, men jag håller ta mig fan humöret uppe!!

Bokade även stuga till Louise o hennes vänner till nästa vecka.. då jag är ledig tors o fre, jobbar sent lör o sön! :)

Känns som jag inte har tid med något nu, just nu är jag bara trött och orkar ärligt talat inget.. väntar på att sandra,eric,viktor , lena skall komma så vi kan dö till en film! jag e så sjukt godis sugen me.. men allt har ju stängt!! får be eric ta med sig!! =)

Nu ere faktiskt bara 12 dagar kvar tills jag får dricka :D PÅG tyckte iaf det va starkt av mig! får gå på after skin imon och lyssna på dom och typ va full :D dricka lättöl.. hihi.. tänkte faktiskt lägga till lite bilder, men jag orkar seriöst inte lyfta på mig och hämta min hårddisk.. jag är riktigt lat!! skall försöka få tag i Louise .. sen skall jag sova lite, eller nee.. åka till fjället? eller laga mat? jag har ju faktiskt en tomatsås med basilka som har vart där ett tag!
Imorgon skall jag iaf åka bräda med Per,erik ,emil och simon o hans kompisar.. skall bli skojj.. sen är ju Lallo här med, så fest blire.. =)
Ne nu skall jag gåå.. har lite saker o göra.. fast nu ljög jag!

=) hejdååååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar