11 december 2009

Ja, igår va vi på lillgårn och tog oss ett par öl.. Kändes väldigt tungt att gå in där.. När man vet att sist man va där, så stod du och jag och pussades och insåg hur mycket vi skulle sakna varandra.. Men de blev värre då do av våra vänner ringde dig ifrån min tele.. Och jag har inte modet att ringa dig.. Inte för att han ringde pga mig, men vi snackade om dig.. De va ett hårt slag i magen.. Kändes väldigt konstigt. Men men, har jobbat idag på värds med dennis och elin. Jätte roligt och se alla ny säsongare komma in, några snyggare än andra.. Me like.. Träffa erik på värds när jag jobbade, de va roligt. Inte sett han sen.. Ja sen yran.. Tog mig en titt på hans stuga. Omg, där vill jag bo.. Lätt säger jag. Ha ha.. :) men åkte jag vill dennis och tog mig do öl och snacka lite skit..skall upp kl 8 och börja jobba kl 9, skall köra ner massa möbler till byn.. Spännande hur de kommer se ut.. Hm bara jag inte börjar gråta och sakna min jessica mer, men hon kommer ju på söndag.. Då kommer även mina nya huskompisar sandra och lena.. Dom verkar allt bra trevliga. Bastu fest då.. Och imorgon öppnar kiken.. Fest på den du.. Så jessica jag måste snacka med dig innan.. Viktigt. Nu måste jag verkligen sova om jag skall orka åka upp, och jag börjar bli sjuk. Me not like.. Sov Gött alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar