21 november 2009

Nu ör jag äntligen tillbaka på fjället, och jobbat har man redan gjort!! super kul! dock vet jag inte vart jag skall bo än, men just nu ligger jag i marcus reiners gamla säng.. ihih..
igår när jag körde upp så när jag va sälen tyckte ja att jag kände igen bilen som va framför och låg därför i röven på den, men de vart ju emelie och dennis :) hihi.. vart så jäkla skönt att äntligen vara tillbaka.. jätte goa människor och allmänt kul!! Känner verkligen att iår kommer det bli super!! Emelie är så himla snäll och det känns verkligen roligt att umgås med henne.. så tummen upp där!! jag hoppas att jag får bo här uppe bland alla skåningar :D skall ju trots allt bli skåning? haha.. vi får se va pidde säger ;)

men sheet vi har ett tvillingpar som e såå sjuuuuukt lika varandra, och dom har verkligen alltid samma kläder på sig..man blir ju helt galeen
men iaf. jag måste sova. börjar halv 7! bajsröv! hejdå

ps ville bara säga att jag mår bra, BÄST, saknar Jessica o familjen.. men faaaan va jag mår bra!!! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar