24 september 2009

money money

Fick precis min lönespes... det roligt är att min kära far tycker jag skall betala att bo hemma denna månaden när det är jag som har hjälpt han med ALLT! så när jag nämnde resan.. då vart de lite problem o luften!!!

Inatt drömde jag om dig, 2 ggr!!
Ena gången skulle du följa me på våran resa o vi skulle mötas upp på arlanda.. o gud va jag va lycklig.. o i den andra kom du hit(fast vi va inte hemma hos mig eller i göteborg) men du kom till mig, och jag har nog aldrig vart så lycklig.. jag saknar hela dig.. vakna ungefär med ngra tårar i ögonen..

Just nu vet ja inte vad jag skall skriva, jag kanske skall träffa Elin Magnusson ifrån Idrefjäll senare, hon och jag skall jobba tillsammans i vinter :) super kul tycker jag! men jag vill nog gå på bio idag :) någon som vill följa me och se flickan i elden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar