23 september 2009

djupa andetag..

sitter och kollar på en film som jag tog med hem ifrån jobbet, det handlar om en tjej som verkligen inte tycker om en kille, sedan måste han ut i kriget och kommer tillbaka helt förändrad!

När jag väl sitter och tänker på det så känns det verkligen som jag känner.. efter allt som har hänt så är det ändå jag som står och mår dåligt! jag mår dåligt, jag är ledsen, jag är sårbar, jag är ensam!
jag saknar dig..

Idag fick jag att mail ang jobb på Centrum bar i JKPG, troligen kommer även få en lgh till slutet av nov, vilket hade vart passande egentligen.. då kommer jag få jobba i baren, vilket jag vill.. men vi får se! antingen det eller så blir det en resa tillsammans med Charles och hans vänner till något varmt land. jag vet inte riktigt vad jag vill, men jag vet en sak, och det är att jag vill vara med dig! kommer jag åka utomlands så kan jag åka förbi dig och hoppas på att allt kommer lösa sig..

Imorgon skall jag till Vårdcentralen kl 11! hmm, vi får se om jag kommer upp.. sover bara bort dagarna nu förtiden.. snart skall jag utöva lite yoga eller något. jag är deprimerad. och på något sätt hoppas jag på att du läser min blogg och förstår.. nu får ja gå...

sov gott alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar